Щасливий підприємець - АБ-Офіс в Одесі. Зручний облік товарів, фінансів та послуг

Працюємо в Одесі
с 2002 року
Перейти к контенту

Щасливий підприємець

Версія 4
Програма "АБ Офіс Щасливий підприємець" Створена спеціально для Підприємців 1-3 групи єдиного податку, які не є платниками ПДВ.

Ціна становить 400 гривень
Відеоуроки
Програма АБ ОФІС «Щасливий підприємець» створена спеціально для фізичних осіб-підприємців І, ІІ та ІІІ групи на єдиному податку (без ПДВ).
 
Зручний інтерфейс дозволить почати роботу в програмі одразу після її встановлення, без спеціальних навиків.
 
Аналізуйте продажі та послуги, щоб завжди мати необхідний товар на складі. Розвивайте перспективні напрямки бізнесу та забезпечуйте стабільне зростання прибутків.
 
МОЖЛИВОСТІ
 
Придбання товарів та послуг: можливість створити рахунок та накладну на придбання товару, створити рахунок та акт на отримання послуг;
 
- Повернення товарів постачальнику;
 
- Реалізація товарів та послуг: можливість створити рахунок та накладну на відпуск товару, створити рахунок та акт на надання послуг;
 
- Три типи відпускних цін: роздріб, дрібний гурт, гурт;
 
- Резервування товарів, на котрі створений рахунок;
 
- Повернення товарів від постачальника;
 
- Списання втрачених або протермінованих залишків товарів;
 
- Переоцінка та інвентаризація залишків товарів;
 
- Розширені можливості резервування товарів;
 
- Один склад товарів;
 
- Списання втрачених або протермінованих залишків товарів;
 
- Ведення журналу платежів та надходжень за касою, банком та власними коштами;
 
- Ведення бази даних постачальників та покупців;
 
- Ведення бази даних працівників;
 
- Довідники: товари та послуги, одиниці виміру, міста, телефони, електронні адреси, банки;
 
- Одна валюта - гривня;
 
- Облік без ПДВ;
 
- Формування звітів про стан підприємства;
 
- Одне робоче місце. Додаткові робочі місця - не передбачено
 
АБ ОФІС «Щасливий підприємець» - це програма створена для підприємців та власників малого бізнесу в Україні.
 
Доступний, зрозумілий, зручний та надійний інструмент для управління, контролю та аналізу руху товарів, послуг та коштів.
 
Користуватися програмою просто – заповніть необхідні поля в формах відповідних документів та довідників – решту операцій зробить АБ ОФІС «Щасливий підприємець». Друковані форми документів, актуальна інформація та підсумки по залишках товарів та грошей, формування різноманітних звітів.
 
В даній конфігурації доступні можливості:
 
Створення, друк, контроль та облік документів: рахунки на продаж та закупівлю, накладні приходу та відпуску, акти виконаних та прийнятих робіт, документи повернення товару та інші.
 
· Ведення баз даних: база покупців та постачальників, працівників компанії, електронних адрес для розсилок, телефонних номерів для холодних, теплих та гарячих дзвінків, тощо.
 
· Ведення обліку фінансів за трьома категоріями: рахунки в банках; каса та готівка в касі; особисті фінанси.
 
· Широкий перелік різноманітних звітів: за контрагентами, за товарами, за рухом грошей, та інші.
 
Переваги програми АБ ОФІС «Щасливий підприємець»
 
· Повна безпека та конфіденційність даних – уся інформація зберігається у вас на комп’ютері, доступ до неї є лише у вас. Програма може працювати без підключення до мережі Інтернет, зручна система резервного копіювання даних.
 
· Відсутність обмежень – ви можете вносити таку кількість товарів, послуг та контрагентів, яку вам необхідно.
 
· Вам не потрібно знати бухгалтерію – щоб вести облік в програмі АБ ОФІС «Щасливий підприємець» достатньо мати базові навики роботи з комп’ютером та бажання полегшити собі роботу з власним бізнесом.
 
· Можливість виокремити особисті фінанси від каси та банківських рахунків.
 
· Можливість резервування товарів, встановлення різних націнок (гурт, роздріб) та надання знижок покупцям.
 
· Можливість експорту та імпорту даних в MS Excel.
 
· Нічого зайвого – лише те, що потрібне для вашого бізнесу.
 
За допомогою програми АБ ОФІС «Щасливий підприємець» ви з легкістю перенесете весь ваш облік у електронний вигляд. Зможете контролювати залишки товарів, взаємо-розрахунки з партнерами та покупцями, створите зручну клієнтську базу з усією необхідною інформацією.
 
Можливості програми АБ ОФІС «Щасливий підприємець» дозволять вам зекономити час на ведення записів, обрахунки на калькуляторі чи пошуку необхідної комірки в таблиці MS Excel, спростять виведення залишків товарів та грошей на кінець дня.
 
Ви зможете розвивати ваш бізнес ефективніше, аналізуючи продажі, виявляючи ходові товари та послуги, оптимізуючи затрати часу на різні операції.
 

Системні вимоги
 
Операційні системи:Windows ХР SP3/Windows 7 SP1/8.1/Windows 10/Windows Server 2003, 2008, 2012
Процессор: від 1,5 ГГц
Оперативна пам`ять 512 МБ для Windows ХР   та    2ГБ для /Windows 7 SP1/8.1/Windows 10/
Місце на жорсткому диску 3 ГБ

html counter??????? ??????????? ?????
Назад к содержимому
www.000webhost.com