АБ-Офіс в Одесі. Зручний облік товарів, фінансів та послуг

Працюємо в Одесі
с 2002 року
Перейти к контенту

АБ® Офіс 4.1 - Проста і зручна програма для Вашого бізнесу

"АБ® Офіс" 4.1 Допоможе Вам вирішити проблеми:

· Повного контролю над діями персоналу
· Оперативного обліку товарів і послуг
· Складського обліку
· Бухгалтерського обліку
· Податкового обліку
· Заощадить час Вам і Вашим співробітникам при веденні документообігу
· NEW! Організувати облік в територіально розділених офісах через інтернет в режимі реального часу


  "АБ ОФІС" 4.1 - програмний продукт, створений для підвищення ефективності роботи керівника, менеджера, бухгалтера Вашої компанії.
За допомогою "АБ ОФІС" 4.0 Ви можете легко і швидко впоратися з усім діапазоном офісних робіт: від друку поштових конвертів до створення повного балансу підприємства, включаючи комплект всіх необхідних нормативних документів.

Встановивши "АБ ОФІС" 4.1, Ви отримуєте:
- оперативний облік товарів, послуг, грошових коштів;
- кадровий облік, включаючи зарплату і підзвітні кошти (додатковий модуль);
- облік партнерів Вашого підприємства, як юридичних, так і фізичних осіб, а також баланс взаєморозрахунків з ними;
- довідники географічних і адміністративних одиниць, телефонів і кодів МТС, банків (з кодами МФО і списками представників);
- повноцінний бухгалтерський, оперативний і податковий облік з автоматичним формуванням необхідних документів і державної звітності безпосередньо з програми (додатковий модуль);
- різноманітні звіти, що полегшують прийняття рішень;
- контроль дій персоналу;
- облік виробничої діяльності з точним підрахунком собівартості продукції, виходячи із собівартості сировини, матеріалів і комплектуючих (додатковий модуль).

       "АБ ОФІС" 4.1 орієнтований на мережеве використання і дозволяє легко підключати до єдиної бази даних до 20 комп'ютерів. Існує можливість синхронізації роботи головного офісу і різних підрозділів. Це особливо важливо для узгодженої роботи Вашої компанії з філіями з інших міст.
       У програмі передбачена можливість ведення декількох баз даних з автоматичним обміном даними між ними, що значно полегшує управління декількома підприємствами одночасно.
       У програмі організовано зручне і швидке підключення касових апаратів, сканерів штрих-кодів; друк цінників для Вашого торгового залу.

      Існують готові рішення для організації обліку в аптеці, кафе-ресторані, автосервісі. При необхідності, програма "АБ ОФІС" 4.0 може бути легко перебудована з урахуванням специфіки Вашого підприємства.
      Також, з урахуванням Ваших індивідуальних завдань, ми надаємо можливість навчання і підготовки супроводжуючого програмний продукт персоналу.

"АБ ОФІС" 4.1 - продукт, з яким легко і зручно!
Стандартна конфігурація "АБ® ОФІС" 4.1

призначення
      Стандартна конфігурація програми "АБ® ОФІС 4.0" призначена для комплексної автоматизації оперативного і бухгалтерського обліку, діловодства і аналізу господарської діяльності на малих та середніх підприємствах.
      З її допомогою Ви легко зможете вести облік прийому / відпуску товарів на одному або декількох складах. Проводити платежі по банку, касі, а також вести облік особистих грошей. Відстежувати наявність товару, виданого / отриманого на реалізацію. Оформляти замовлення / повернення, надання / отримання послуг, в т.ч. відпустку ТМЦ для виконання робіт. Створювати і зберігати інформацію про співробітників, партнерів (як юридичних, так і фізичних осіб) і контактах з ними.
      Програма дозволяє створювати, переглядати та друкувати в графічному режимі всі необхідні первинні документи (рахунки, накладні, податкові накладні, акти, платіжні доручення і т.д.) безпосередньо в процесі оформлення відповідних операцій за принципом: "що на екрані, то і на папері ".
       На підставі первинних документів може вестися бухгалтерський синтетичний і аналітичний облік. За даними синтетичних проводок в будь-який момент можуть бути отримані звіти, що показують дані в будь-якому розрізі.
       Програма дозволяє вести довідники географічних адміністративних одиниць, телефонів і кодів МТС, банків (з кодами МФО і списками представників), інформація з яких використовується в процесі роботи програми.
Програма зручна для автоматизації роботи менеджера, бухгалтера, керівника. Включає в себе багато сервісних функцій, що полегшують Вашу роботу, від друку поштового конверта, до створення балансу підприємства.
       При необхідності, програма може бути розширена як уже створеними модулями (див. "Додаткові модулі"), так і доопрацьована з урахуванням Ваших індивідуальних вимог.
Поставляється як в локальному, так і в мережевому варіанті.

Простота і зручність
• Зручно організований інтерфейс програми дозволяє швидко освоїтися і почати реальну роботу з даними, що значно заощаджує Ваш час і кошти;
• Вбудована система швидких повідомлень між користувачами віддаленими на невидиме відстань;
• Простий механізм придбання додаткових робочих місць і модулів.

гнучкість
• Просте підключення змін і доповнень чинного законодавства;
• Можливість самостійно створювати / коригувати друковані форми;
• Наявність власного середовища розробки, що дозволяє вносити будь-які зміни в конфігурацію програми незалежно від розробника.

Надійність і безпека
• Високий рівень надійності і конфіденційності даних, забезпечений клієнт-серверної технологією;
• Повний контроль над діями персоналу. Адміністрування прав доступу користувачів системи до даних, включаючи створення бюджетів окремих користувачів і груп;
• Професійні засоби автоматичного копіювання / резервування даних і їх відновлення.

комунікабельність
• Обмін даними з OLE - додатками (наприклад, з програмою Excel);
• Взаємодія з різними видами ЕККА і сканерами штрих кодів;
• Інтеграція з програмними продуктами інших розробників, наприклад, системою "Клієнт-Банк".
• интергации з програмами для здачі звітів до контролюючих органів: M.E.Doc і ОПЗ.

Технічна перспективність
• "АБ® ОФІС" 4.1 - це 3-х рівнева система, побудована за принципом "Тонкий Клієнт-Сервер Сховище баз даних", що є найбільш сучасною моделлю на сьогоднішній день.
• Працює під управлінням різних операційних систем Microsoft (Windows 7/8 / 8.1 / 10);
• Многопроцессорная обробка даних і підтримка великих баз даних.
html counter??????? ??????????? ?????
Назад к содержимому